Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2018 17:21 - Аз, без запетайки или многоточия
Автор: justmel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
0



 Още съм тук. Още съм си аз. Може би малко по-мъдра, малко по-смела, малко по-дръзка. 

 

Стоя с високо вдигната глава сред тълпата и се оглеждам. Този път не се тревожа, какво мислят хората около мен, не се притеснявам дали ще ме критикуват, дали ще ме похвалят, дали ще ме харесат. Този път се тревожа дали аз ще харесам тях. Този път съм уверена, силна и независима. Този път съм спонтанна, казвам това, което мисля, не се срамувам нито от знанията си, нито от невежеството си, нито от чувствата си. Този път съм аз - такава, каквато съм. 

 

Уморих се да чакам подходящия момент, да се опитвам да казвам правилните неща, да се стремя да се харесам на всички. Уморих се да се опитвам да бъда перфектна. Нищо в света не е перфектно. А е така съвършен! От всеки стрък трева, всяко цвете, всеки плод, всеки човек. И в този ред на мисли се научих да обичам себе си. Без никакво но, без или, или ако, без запетайки и многоточия. 

 

Още съм си аз. Не толкова наивна, не толкова благосклонна, не толкова въздържана. И обичам себе си точно такава. Обичайте се и вие, точно такива, каквито сте. Приемайте всички ваши несъвършенства, защото те ни правят истински хора! 

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justmel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10550
Постинги: 11
Коментари: 5
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930