Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.01.2018 16:22 - Една закъсняла любов
Автор: justmel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 155 Коментари: 0 Гласове:
1



 Всеки път, когато погледна в очите ти, виждам тъгата ти. Знам, че те боли - дори когато се правиш на силен, дори когато се правиш на студен, дори когато се правиш на непознат. Тъгата струи от всеки твой поглед, всеки твой жест, всяка изречена дума. Опитваш се да е прикриеш зад фалшиви усмивки, гневни нападки и саркастични обиди. 

 

Но аз те познавам. Знам колко страдаш. Знам колко съжеляваш. И знам колко трудно е за теб да го признаеш. Мислеше си, че винаги ще бъда там - да стоя, да чакам, да се надявам, да моля за твоята любов и внимание. Даваше ми точно достатъчно, за да не си тръгна. Нито повече, нито по-малко. Точно достатъчно. 

 

Душата ми виеше, душата ми стенеше, умоляваше те, просеше, крещеше. Исках само теб. Никой друг. Нищо друго. Единствен теб, такъв, какъвто беше. За първи път в живота си исках да остана там, с теб, и времето да спре. 

 

Уви. Тръгвах си много пъти - наранена, разпиляна, изгубена, ограбена от твоята любов (или липсата на такава). И винаги намирах причина да се върна, да простя, да продължа. Винаги - до онази нощ, когато се предадох, загувих вяра, загубих надежда, загубих себе си. И си тръгнах отново от теб. Този път завинаги. 

 

Сега всеки път, когато погледна в очите ти, чувствам болката ти. Не е първата любов в живота, която боли най-много, а закъснялата. Твойта закъсняла любов! А аз, аз вече съм друга ... 

 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justmel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10488
Постинги: 11
Коментари: 5
Гласове: 17
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031