Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.01.2018 14:14 - Момичето от самолета
Автор: justmel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 360 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.01.2018 14:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Бях млада, когато напуснах България. Решението взех спонтанно, набързо, без излишни притесенения. Опитвам се да се сетя защо така реших, какви очаквания съм имала тогава, за какво съм мечтала. 

 

Но не мога точно да си спомня. Спомням си само, че всичко ми се струваше някак си на шега. На шега реших да замина за Америка, на шега се качих на самолета, и така някак си на шега реших да остана. Спомням си колко въодушавена бях. Никой не можа да ме разубеди в решението си, въпреки че мнозина опитаха. Бях прочела една глупава (или не дотам глупава) книга за едно пастирче, тръгнало да следва мечтите си. Та и аз така тръгнах, на шега, да следвам моите. 

 

Днес поглеждам назад. Изминаха почти десет години. Ей така, някак си на шега, времето отлетя. Понякога онзи топъл Майски ден ми се струва толкова далеч. Понякога имам чувството, че е било вчера. Много неща се случиха за тези десет години. И много неща не се случиха. Уж не съжалявам за нищо, а понякога в тъмнте мрачни безнадежни нощти съжалявам за всичко. 

 

Вярвам, че днес съм точно там, където трябва да бъда. Вярвам, че днес съм плодът на своите собствени решения и избори. Вярвам, че нещата са се случили точно така, както е трябвало да се случат. И все пак, понякога не мога да спра да мислия какъв ли би бил животът ми, ако през онзи топъл Майски ден не се бях качила на този самолет. 

 

С годините много пъти намразвах глупавата книга за малкото пастирче, понякога отново намирах смисъл в думите й. Опитвах се да оправдая себе си, че просто си тръгнах, от живота си. 

 

Книгата, не съм е отваряла с години. Но наскоро си мислех за нея - почти десет години по-късно. Може би чиста случайност. А може би най-накрая съм осъзнала, че щастието се намира там, от където сме тръгнали. 

 

Мога ли да се върна и да започна живота си отново? Не знам. Обичам родината си. Но не се чувствам съвсем у дома вече. Не се чувствам съвсем у дома и тук. Останах си там, в облаците, момичето от самолета в онзи топял Майски ден. И все пак, нали щастието се намира там, от където си тръгнал ... 




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justmel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10576
Постинги: 11
Коментари: 5
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930