Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.01.2018 06:02 - Ти беше прав ...
Автор: justmel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 205 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 03.01.2018 06:03


 Ти беше прав. Много пъти исках да ти го кажа, но не намерих смелост. Тази ми истина щеше да ме направи слаба, и уязвима. Тази ми истина, изречена на глас, може би щеше да отвори една отдавна затворена и добре забравена врата. Тази ми истина щеше да ме върне назад. Или пък да ме освободи. Или пък да ми помогне - да вървя напред, да търся нови истини, да създавам нови илюзии, да откривам нови аз. И после пак да ги губя. И да започвам от начало. 

 

Тази ми истина си е само моя. В дългите студени нощти тя е мой другар. Кара ме да се вслушвам не само в студения виещ навън вятър, но и в сърцето си. Тази ми истина претъпява болката, бърше сълзите ми, напомня ми, че всичко съществува - тук и сега. Не вчера. Не утре. А днес. Прошепва ми тихичко, че ти беше прав. 

 

Понякога с лека носталгия се чудя, какво би било ако... Ако не ме беше наранил, ако не ме беше страх че ще го направиш отново, ако бях повярвала, ако те бях чула, ако бях, само ако бях ... Дали бихме били хората, които сме сега? Или щяхме да се върнем към старите си егоистични навици? Колко е трудно да градиш нещо с години и колко е лесно, ах Боже, колко е лестно да рушиш. 

 

Но ти взе най-доброто от мен. И знам, че където и да ни отведе живота, ще го носиш винаги със себе си, сега то е част от теб. А аз? Аз взех най-лошото от теб - твоят егоизъм. Но бе всичко от което имах нужда! Аз съм част от теб и ти си част от мен и никой никога не може да ни го отнеме. 

 

Благодаря ти за всички уроци. Днес аз съм аз благодарение на тях. Благодаря ти и за тази моя истина.  В ранните тихи утрини, тя е мой другар. Кара ме да се вглеждам не само в прокрадващото се зад облаците изгряващо слънце, но и в душата си. Тази ми истина претъпява болката, бърше сълзите ми, и ми напомня, че днес имам още една възможност да търся моите си нови истини. И днес няма да намеря смелостта да ти го кажа. Но ти беше прав. Всеки някого някога наранява ...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: justmel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 10545
Постинги: 11
Коментари: 5
Гласове: 18
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930